Doi muncitori de la Exploatarea Miniera Lonea au scapat ca prin minune cu viata, dupa ce vagoanele cu carbuni in care se aflau au deraiat.
Mecanicul de locomotiva Petru Mandrea, 43 de ani, si ajutorul acestuia, Marius Vladu, 27 de ani, franar, au fost transportati la spital dupa ce locomotiva unui tren si patru dintre vagoanele incarcate cu carbune au deraiat de pe linia ingusta care face legatura intre EM Lonea si fosta Preparatie Petrila.
Garnitura de tren a pornit de la EM Lonea spre fosta Preparatie Petrila, iar dupa coborarea unei pante, intr-o curba, a sarit de pe linia ingusta si s-a rasturnat. Cei doi angajati accidentati au povestit ca au incercat sa franeze inainte ca trenul sa intre in curba, insa nu au reusit.
In urma acestor declaratii, garnitura de tren a fost supusa unei expertize tehnice care urmareste sa descopere de ce nu a functionat sistemul de franare. Echipele de interventie au lucrat o noapte intreaga pentru a degaja calea ferata.
Operatiunea a decurs dificil, deoarece fiecare vagon gol cantareste aproximativ zece tone, iar cu incarcatura ajunge la 22 de tone.
Reprezentantii Inspectoratului Teritorial de Munca Hunedoara sustin ca s-a declansat deja o ancheta in acest caz, fiind luate in calcul mai multe posibile cauze ale accidentului: o defectiune a liniei de cale ferata, viteza neadaptata la conditiile de transport sau afectarea structurii terasamentului din cauza ploii.
Doi muncitori de la Exploatarea Miniera Lonea au scapat ca prin minune cu viata, dupa ce vagoanele cu carbuni in care se aflau au deraiat.
Mecanicul de locomotiva Petru Mandrea, 43 de ani, si ajutorul acestuia, Marius Vladu, 27 de ani, franar, au fost transportati la spital dupa ce locomotiva unui tren si patru dintre vagoanele incarcate cu carbune au deraiat de pe linia ingusta care face legatura intre EM Lonea si fosta Preparat