- Social - nr. 165 / 23 August, 2005 Stand de vorba cu mai multi cetateni, mai ales cu ocazia cozilor pe care cu toti le facem pe la farmacii, am constatat ca oamenii isi manifesta, in multe cazuri, o mare nemultumire fata de sistemul de lucru al unor medici de familie la care sunt arondati. Cele mai multe critici sunt aduse comoditatii acestora, sosirii cu intarziere la cabinet, uneori si cu cate doua-trei ore, adica in loc de ora 8 ei vin intre orele 10 si 11… Dupa ce ajung, in sfarsit, la cabinet, isi beau cafeaua si dau telefoane, iar asistenta cerceteaza listele, cauta medicamentele de care e nevoie, ii comunica medicului daca acestea se afla in lista A, B sau C. Desi medicul este obligat sa verifice personal listele inainte de a prescrie reteta, nu o mai face, bazandu-se doar pe ce ii spune asistenta. O alta nemultumire a pacientilor arondati este provocata de faptul ca unii medici si-au format ,,bisericute", in sensul ca primesc in cabinet oameni care nu mai stau la rand, iscand scandal printre cei care asteapta cu orele. Eu cred, totusi, ca aceste cazuri de medici de familie incorecti sunt doar exceptii, deoarece cei mai multi dintre ei pun suflet in ceea ce fac si lupta neobositi cu dusmanul comun, numit boala. Pentru a exemplifica, doresc sa amintesc aici doar cateva nume de medici daruiti nobilei lor profesii: doamna Monica Miclaus, medic specialist fizioterapie, la Policlinica II, doamna Alina Verzea, medic specialist neurolog, tot la Policlinica II, doamna Elena Simona Crisan, medic specialist medicina interna-cardiopatie, Filiala veteranilor de razboi, si doamna Kiss Maria Reka, medic la Dispensarul din cartierul targumuresean Rovinari. Asistentele sunt, desigur, necesare in cabinetele medicale, dar acestea nu au voie sa conduca sau sa preia activitatea medicilor de familie. IOAN LUDUSAN, Targu-Mures - Social - nr. 165 / 23 August, 2005 Stand d