Inca la inceput de drum in Romania, comunicarea adresata tinerilor este caracterizata printr-un dinamism specific si o puternica interactivitate. Publicitatea adresata tinerilor este o provocare pentru agentii care trebuie sa elaboreze strategii adecvate acestui segment, fara a neglija insa dimensiunea formativa si educativa pe care o implica acest tip de public. In Romania, Youth Advertising este inca la inceput de drum.
Net Marketing functioneaza pe piata comunicarii de cinci ani. Elementul inovativ il constituie orientarea agentiei catre cel mai tanar segment al pietei consumatorilor, copiii si tinerii, catre ceea ce se cheama Youth Advertising. De aici, o strategie de comunicare caracterizata prin dinamism, o puternica interactivitate si o componenta educativa specifica. Domnul Al Kamara, directorul agentiei si unul dintre fondatori, ne-a detaliat anumite aspecte legate de specificul acestei zone din comunicare.
Viziune
Jurnalul National: Ce inseamna pentru dumneavoastra Youth Advertising? PRINTRE COPII. Campania desfasurata in scoli, o apropiere de tineriAl Kamara: In Romania se vorbeste numai de trei ani la modul serios despre acest concept. Este vorba despre campanii de BTL care au ca target adolescentii si tinerii. Pentru a cunoaste acest segment, noi am realizat Youth Life Style, o cercetare care ne-a permis sa aflam cum gandesc tinerii, ce venituri au, ce fac in timpul lor liber, care le sunt modelele, care le sunt idealurile. Cercetarea a fost cumparata de mari branduri din Romania, care astazi folosesc aceste studii in strategia lor de piata.
Prin ce alte metode aflati care este modelul de comunicare care functioneaza la nivelul acestui segment? Un pas obligatoriu in derularea oricarei campanii este realizarea pentru client a unor brainstorminguri, care de multe ori implica tinerii. De asemenea, dupa fiecare campanie, noi l