Unilever South Central Europe (USCE), divizie regionala a grupului anglo-olandez de bunuri de larg consum, si-a diminuat capitalul social cu 19,5 milioane dolari, reprezentand pierderile fiscale inregistrate de companie in intervalul 1996-2000. "Suma reprezinta pierderile cumulative din anii 1996-2000. Incepand cu anul 2001, USCE a fost profitabila, an de an. Suntem optimisti in ceea ce priveste rezultatele noastre in Europa Centrala si de Est. Pentru 2005, ne asteptam la o crestere puternica si o continuare a imbunatatirii profitabilitatii", a declarat, Alexandra Olaru, corporate affairs manager in cadrul USCE. Referitor la pierderile inregistrate pe piata romaneasca in acest interval, oficialul USCE a explicat fara a preciza suma exacta ca acestea "reprezinta investitiile inceputului de activitate, mai ales in construirea brand-urilor si a angajatilor din Romania". Unilever a intrat pe piata romaneasca in anul 1995 si are peste 650 de angajati si trei fabrici. Pana in prezent compania a investit in Romania circa 125 de milioane de euro. Anul trecut cifra de afaceri a companiei pe piata romaneasca a fost de 95 de milioane de euro, cu 11% mai mult decat in 2003. La nivel regional, cifra de afaceri USCE a fost anul trecut de 139 de milioane de euro. Compania activeaza in 18 segmente ale pietei bunurilor de larg consum, cele mai cunoscute brand-uri fiind Knorr Delikat, Delma si Rama, Dove, Dero si Omo.
Principalii competitori ai Unilever sunt Procter & Gamble, Colgate-Palmolive si Henkel.
Unilever South Central Europe (USCE), divizie regionala a grupului anglo-olandez de bunuri de larg consum, si-a diminuat capitalul social cu 19,5 milioane dolari, reprezentand pierderile fiscale inregistrate de companie in intervalul 1996-2000. "Suma reprezinta pierderile cumulative din anii 1996-2000. Incepand cu anul 2001, USCE a fost profitabila, an de an. Suntem optimi