Vicepresedintele Consiliului Judetean Timis, liberalul Liviu Borha, a pus bete in roate proiectului de inchidere a inelului II de circulatie. Acest proiect a fost realizat de Primaria Timisoara cu scopul de a prelua cea mai mare parte din traficul care traverseaza acum zona centrala a municipiului si care are o valoare de investitii de aproape un milion de euro.
Potrivit administratiei locale, soseaua de patru benzi ar fi trebuit sa treaca pe proprietatea privata a firmei "Metcons 7", unde Borha este actionar principal. Dupa spusele vicepresedintelui CJ, discutiile cu reprezentantii Primariei au inceput acum mai bine de trei ani, cand el a facut o evaluare a terenului si depozitelor pe care dorea sa intre municipalitatea.
Liberalul, fost primar al orasului in perioada 1990-1992, a fost de acord sa vanda cei circa 2.000 de metri patrati de pamant, dar dorea sa fie si despagubit, valoarea terenului la vremea respectiva plus despagubirile ridicandu-se la circa 700.000 de euro. Borha a fost de acord inclusiv cu varianta sa primeasca un alt teren, la schimb.
Cum era de asteptat, bugetul Primariei nu a permis acordarea unei asemenea sume, a afirmat arhitectul-sef al orasului, Radu Radoslav, asa ca s-a negociat cu proprietarii viitorului mall, care se afla in apropierea inelului de circulatie. "S-a decis sa se dea drept de servitute pe o perioada limitata de timp.
In acest fel, am facut o ocolire de 100 de metri cu inelul de circulatie", a mai spus acesta.
Radoslav a fost, insa, contrazis de vicepresedintele CJ, care a afirmat ca Primaria a cumparat suprafata de la complexul de magazine "Iulius Mall", demers care oricum rezolva problema numai pentru o perioada. "Nu pot sa cred ca o primarie de valoarea celei din Timisoara nu a avut aceasta suma. Vad, insa, ca l