Dacia se pregateste sa lanseze pe piata noi modele. In mai putin de o luna vom putea conduce modelul Logan pe motorina, iar peste sase luni vom vedea la fata modelul break. Acesta din urma se fabrica deja la uzina de la Mioveni si este supus in aceste saptamani testelor finale.
Desi francezii spun ca se adreseaza unei alte clase de consumatori, pretul modelului, cu 500-1000 de euro mai mare decat in cazul versiunilor pe benzina, ar putea atrage multi romani, care se vor gandi ca este preferabila o masina cu un consum mai redus.
De pe benzile de montaj de la Dacia au iesit deja primele modele de Logan Break, care vor fi supuse probelor de pista, informeaza Rador. Modelul este prevazut sa intre in productia de serie in februarie 2006. Prototipul breakului a fost realizat inca din 2002 de specialistii (aceiasi care au realizat si berlina) de la Technocentre Renault de langa Paris.
Constantin Stroe, vicepresedintele Consiliului de Administratie Dacia - Renault, a refuzat sa comenteze in vreun fel informatia. De altfel, secretomania a fost caracteristica fabricii argesene si la lansarea modelului de berlina. Desi informatii si poze-spion au aparut in diverse publicatii auto, cei de la Dacia s-au agatat de "no comment".
Conform agentiei Rador, de cateva zile, de la uzina de la Mioveni, de langa Pitesti, au inceput sa plece trailere cu noul model, dar, pentru pastrarea secretului, masinile sunt transportate in huse.
Logan Break va veni sa completeze gama Logan, pe langa aceasta masina fiind prevazuta realizarea unei furgonete la nivelul anilor 2006-2007. Furgoneta ar trebui sa inlocuiasca actualele Dacii pick-up.
Odata cu anuntata introducere a normelor Euro IV incepand din ianuarie 2007, acestea nu mai pot fi produse pentru ca introducerea unor noi motorizari compatibile cu batranele Dacii costa prea mu