In urma cu o luna, ministrul Justitiei, Monica Macovei, a decis ca e timpul sa schimbe conducerea P.N.A. si a Parchetului General pentru o serie intreaga de acuzatii aduse in primul rand dinspre mass-media si societatea civila, dar nu numai, referitoare la dosare la comanda, cauze tinute la sertar, servilism politic. Odata cu schimbarea din functie a procurorului general al P.N.A., Ioan Amarie, au cazut si doi sefi de la cea mai grea directie din Parchetul General : Directia de Investigare a Infractiunilor de Criminalitate Organizata si Terorism, respectiv Gheorghe Muscalu si Gratiana Isac. Raportul facut de Ministerul Justitiei scotea la iveala ca la Parchetul General, respectiv la D.I.C.O.T., exista dosare nesolutionate din... 2000, trei din 2001, zeci de dosare din 2003, sute din 2004.
Alaturi de aceste dosare ramase, probabil nu intamplator "in amortire" se afla si doua referitoare la doua cazuri despre care TIMPOLIS a scris pe larg : disparitia a 172 de vagoane cu combustibil in zona Garii de Vest Timisoara si descoperirea a doua remorci de tir aparent abandonate, incarcate cu blanchete de tigari si utilaje din import intr-o parcare din Calea Buziasului. TIMPOLIS a solicitat, acum mai bine de o luna Parchetului General sa precizeze care e stadiul in care au ajuns aceste doua dosare. Desi a trecut termenul legal de 30 de zile, raspunsul nu a venit inca. Procurorii care lucreaza la aceste cazuri sunt, se pare, prea ocupati pentru a vorbi cu presa. Si asta cu toate ca institutiilor timisene care au lucrat in aceste cazuri nu li s-au mai cerut de la Bucuresti nici informatii suplimentare, nici reverificari...Dosare peste care se asterne praful La sfarsitul anului trecut, deci acum opt luni, TIMPOLIS scria in premiera despre modul dubios in care se "volatilizasera" in zona Gara de Vest Timisoara - Solventul 172 de vagoane de combustibil. In doua transe, garnitu