Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale tine secrete informatiile din caietul de sarcini al contractului de lucrari de reparatie pentru Autostrada Bucuresti – Pitesti, chiar daca aceasta se realizeaza din bani publici.
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania a publicat ieri pe site-ul oficial cateva date privind contractul de atribuire a lucrarilor de intretinere pe Autostrada Bucuresti – Pitesti. Jurnalul National a solicitat oficial Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului detalii privind acest contract in cursul zilei de luni, 29 august.
In cursul zilei de marti ni s-a promis ca ni se va raspunde, insa ieri datele cerute de noi au fost publicate direct pe site-ul institutiei. Raspunsurile sunt construite, punctual, pe baza intrebarilor trimise de Jurnalul National.
DATE CONFIDENTIALE. Licitatia organizata la data de 8 august a avut ca obiect atribuirea contractului de "lucrari de intretinere curenta prin refacerea stratului de uzura pe suprafete intinse pe imbracaminti existente pe Autostrada A1 Bucuresti – Pitesti".
Potrivit datelor CNADNR, la licitatie au participat trei firme: SA EUROVIA INTERNATIONAL SRL, SC Euroconstruct Trading 98 SRL si SC TEHNOLOGICA RADION SRL. Acesteia din urma i-a fost returnata, din nu se stie ce motiv, oferta nedeschisa, potrivit CNADNR. Compania nu a facut publice datele din caietul de sarcini, mentionand ca acestea sunt confidentiale.
Anuntul de licitatie a fost publicat in Monitorul Oficial numarul 139/14.07.2005, la sectiunea "anunturi de participare la licitatie deschisa – achizitii publice de lucrari". Reabilitarea drumurilor nationale si a autostrazilor sunt lucrari publice finantate din banii contribuabililor.
In acest caz si datele privind contractele incheiate de companiile nationale cu firmele sel