Vanduta in aprilie 1999, omului de afaceri Ingerl Siegfried, societatea hunedoreana de transport Romcamion Deva se afla in prezent in pragul desfiintarii, cei doar 25 de angajati ramasi din cei aproape 525, la data privatizarii, aflandu-se in pragul disperarii. Ingerl, si creditor, si debitor Prin contractul de privatizare din 1999 societatea Ingerl Romania Trading Bucuresti, detinuta de catre Ingerl, preia 66,5% din pachetul de actiuni al Romcamion Deva, pentru suma de peste 2,8 miliarde de lei, restul actiunilor apartinand SIF Banat Crisana si PAS. Dupa doar o luna de la preluarea societatii hunedorene, Ingerl, fara sa aiba dreptul legal de administrare a societatii Romcamion, incheie intre aceasta si Inter Logistik Leasing din Postdam, Germania, doua contracte de leasing, in valoare de aproximativ 1,5 milioane de marci germane. Prin aceste contracte se cumpara 14 vehicule pentru transport, care ajung la Deva abia la sfarsitul anului 1999, motiv pentru care se creeaza sase luni de restanta la plata contractelor. In iulie 2000 se incheie intre Romcamion, in calitate de garant ipotecar si Ingerl Romania Trading, in calitate de creditor ipotecar, un contract de ipoteca asupra constructiilor si terenului de peste patru hectare din patrimoniul societatii din Deva, act ce viza executarea societatii din Romania pentru nerespectarea contractelor de leasing. Tot in perioada de derulare a leasingului, firma Ingerl GmbH din Austria emite catre Romcamion facturi pentru dobanzi, in valoare totala de 312.026 marci germane, cu toate ca intre cele doua societati nu exista nici un contract. Prima incercare de dizolvare a societatii Romcamion apare in septembrie 2001, cand printr-un contract de vanzare-cumparare, in valoare de 4,3 miliarde de lei, Ingerl Romania Trading, reprezentata de catre sotia austriacului, preia bunurile imobile, constructiile, dar si terenul in suprafata