Numai soferii stiu cat de greu este sa circuli spre litoral, sa iesi pe la Nadlac ori sa parcurgi fara nervi DN1. Ciozvarta de autostrada Bucuresti-Pitesti este intr-o perpetua "reabilitare" si nimeni nu da socoteala.
In loc sa fie scosi minerii din galerii si folositi la viaducte si tuneluri, s-a preferat plata pentru stat acasa. Inalti demnitari ne spuneau ca ne scot ei autostrazile din cap. Mai apoi au venit certurile dintre politicieni pe unde sa se croiasca autostrazile. Motive politice. Guvernul trecut a preferat ruta Brasov-Bors fara sa stie de unde va lua banii.
Este la mintea cocosului ca prioritar devine coridorul IV, care se face si cu efort european. Oficialii europeni sunt obisnuiti sa negocieze si sa aprobe fiecare tronson. Or banii pentru tronsonul Bucuresti-Cernavoda au fost antamati din 1999. Iar de atunci nu s-a mai negociat nimic, pentru ca se stia ca UE este iritata de traseul Brasov-Bors.
BEI era sa ne taie de la portie pentru ca am intarziat cu 18 luni lucrarea. Seful Comisiei Europene in Romania ne-a spus si el ca prioritar este coridorul IV, care are asigurata finantarea in proportie de 75%. Cu banii de fotolii noi, in locul celor zgariate de ghiuluri, de la Camera Deputatilor s-ar mai fi inaintat un kilometru de autostrada sau cinci de drum modernizat.
N-avem autostrazi adevarate, dar avem una politica, cu foarte multe benzi asfaltate cu praf de pusca.
Pe culoarele din stanga alearga singur PSD, fript la degete de focul "stenogramelor" (ard, ard, dar raman "solidari") si de amenintarile lui Iliescu, basca declaratia sa ca buclucasele inscrisuri de partid i-au luat prin surprindere pe fostii sai subordonati care s-au solidarizat la "talharii" si l-au schimbat. Pe benzile din dreapta se inghesuie insa multa lume.
Acum, cand liderii PD asteapta verdictul final PPE (care totus