Intai apare un camion, care se taraie cu maximum 60 la ora, lasand in spate un nor de fum negru si gros. Apoi, o caruta, inca una si inca una – ori franezi tare, riscand sa te “pupi” cu cel din spate, ori le depasesti trecand periculos de aproape de traficul care vine din sens opus. De-abia iti tragi putin sufletul, ca vine timpul sa treci de un biciclist care serpuieste linistit de parca ar fi singur pe sosea. Ca sa respecti legile lui Murphy, cum prinzi o portiune d
Intai apare un camion, care se taraie cu maximum 60 la ora, lasand in spate un nor de fum negru si gros. Apoi, o caruta, inca una si inca una – ori franezi tare, riscand sa te “pupi” cu cel din spate, ori le depasesti trecand periculos de aproape de traficul care vine din sens opus. De-abia iti tragi putin sufletul, ca vine timpul sa treci de un biciclist care serpuieste linistit de parca ar fi singur pe sosea. Ca sa respecti legile lui Murphy, cum prinzi o portiune de drum mai libera, hop si indicatorul de intrare in localitate – de multe ori, plasat inteligent cu cateva sute de metri inainte de prima casa si, de teama radarului ori a pietonilor sau animalelor ce iti pot sari oricand in fata, apesi cu ura pe frana. Daca esti in sat, tot e bine, ca stii ca peste nu mult timp vei putea, cel putin teoretic, sa mergi din nou cu 100 de kilometri la ora, dar daca ai intrat intr-un oras, mai ales intr-unul ceva mai mare, ai incurcat-o de-a binelea. Scenariul se repeta cu incapatanare: ori o iei prin centru, insa risti sa stai la cozi lungi la semafoare, ori urmezi indicatoarele de ocolire si poate scapi de aglomeratie, insa aproape sigur dai de gropi. Iar cand intri in sfarsit pe autostrada care te poarta dinspre Pitesti spre Bucuresti si crezi ca ai scapat de nebunie, iti ies in intampinare deja celebrele cratere si denivelari, asezonate cu pietoni care traverseaza s