RAV, antivirusul de la GeCad, care a suscitat atentia celor de la Microsoft in asa masura incat a constituit cea mai rasunatoare tranzactie a ultimilor ani, nu este decat un exponent al succesului romanesc pe piata de securitate mondiala. Astazi, mai mult ca niciodata, se aplica expresia “E mai bine sa previi, decat sa tratezi”, deoarece in 2004 numarul virusilor a fost de 80.000. “Investitia intr-un antivirus este mai mult decat profitabila din punctul de vedere al amortiz
RAV, antivirusul de la GeCad, care a suscitat atentia celor de la Microsoft in asa masura incat a constituit cea mai rasunatoare tranzactie a ultimilor ani, nu este decat un exponent al succesului romanesc pe piata de securitate mondiala.
Astazi, mai mult ca niciodata, se aplica expresia “E mai bine sa previi, decat sa tratezi”, deoarece in 2004 numarul virusilor a fost de 80.000. “Investitia intr-un antivirus este mai mult decat profitabila din punctul de vedere al amortizarii”, spune Ovidiu Talianu, Country Manager la BitDefender. Se pare ca firmele incep sa constientizeze acest lucru, deoarece, pana in 2007, specialistii firmei se asteapta ca solutiile BitDefender sa fie cumparate de catre clientii finali la o valoare ce va depasi 100 de milioane de dolari pe pietele pe care solutia este prezenta.
BitDefender, solutie de securitate a firmei Softwin, este cel mai bine vandut produs IT romanesc din lume. El a detronat nume ca Symantec si McAfee pe piete importante, cum ar fi Franta. Conform estimarilor, piata solutiilor si serviciilor de securitate din Romania in anul 2003 se situa la nivelul sumei de trei milioane dolari, iar in 2004 a crescut pana la aproximativ patru milioane dolari.
Ponderea cea mai mare a fost detinuta de solutiile antivirus, in proportie de 62-65%. Comparativ cu p