Paguba de 68 000 euro la Santierul Naval din Drobeta Turnu Severin: o nava cargo pentru export va fi trasa pe linie moarta. Nu mai putin de 122 de piese au disparut fara urma din sectia de tubulatura si sudura in argon dupa ce au fost scoase, cu acte in regula, din magazia santierului naval.
Constructia navei stagneaza pana la recuperarea pieselor furate sau pana cand beneficiarul va aduce alte piese. Deocamdata insa, Politia nu a descoperit modul in care aproape o tona de inox a disparut fara urma.
Seful serviciului administrativ de la Severnav, Gheorghe Vladica, a declarat ca a fost constatata disparitia unui numar de 122 de coturi, reductii si teuri din inox. Aceste piese, aduse de beneficiarul german, urmau sa fie asamblate la tubulatura unui vas de transport gaz lichefiat.
Conform politistilor, primele indicii duc catre un cerc de muncitori, dar cercetarile inainteaza cu greutate, deoarece foarte multi salariati au acces in sectia din care au disparut piesele. Unele indicii duc si spre echipajul unui vas, care acosta la una din danele santierului, deoarece piesele nu puteau fi scoase pe poarta fabricii. Nava cargou ar fi trebuit finalizata in luna martie a anului 2006. Paguba de 68 000 euro la Santierul Naval din Drobeta Turnu Severin: o nava cargo pentru export va fi trasa pe linie moarta. Nu mai putin de 122 de piese au disparut fara urma din sectia de tubulatura si sudura in argon dupa ce au fost scoase, cu acte in regula, din magazia santierului naval.
Constructia navei stagneaza pana la recuperarea pieselor furate sau pana cand beneficiarul va aduce alte piese. Deocamdata insa, Politia nu a descoperit modul in care aproape o tona de inox a disparut fara urma.
Seful serviciului administrativ de la Severnav, Gheorghe Vladica, a declarat ca a