Evolutia tehnologiilor digitale va face ca imprimanta alb-negru sa devina inutila in urmatorii ani, exact asa cum s-a intamplat in cazul televizorului, a declarat pentru ZF Marius Persinaru, director general al Xerox Romania si Republica Moldova.
Bariera de pret dintre cele doua tehnologii incepe sa dispara, pe masura ce apar imprimante color din ce in ce mai ieftine, iar utilizarea culorii creste puternic la nivel mondial, eficienta materialelor printate color fiind demonstrata prin studii stiintifice.
Imprimantele alb-negru ajung la limita de jos a preturilor, de unde nu vor mai avea loc de scadere. "In doi-trei ani, cine va mai avea nevoie de o imprimanta alb-negru?", a intrebat Marius Persinaru.
In industria imprimarii devin tot mai clare mai multe tendinte importante, pe care Xerox incearca sa le impuna si pe piata din Romania. Sunt cautate tot mai mult solutiile flexibile, care permit realizarea de continut personalizat.
Companiile cu o baza larga de clienti, precum bancile, segmentul retail, companiile telecom, pot realiza campanii de marketing mult mai targetate, in functie de preferintele si gusturile clientilor, pentru a maximiza reusita fiecarei campanii.
"Daca compania retail stie care dintre clienti cumpara zahar sau cafea, atunci cand are o oferta pe zahar si cafea le poate trimite pliante personalizate numai clientilor interesati", a explicat seful Xerox Romania.
Compania cheltuieste bani degeaba tiparind 100.000 de pliante care contin aceleasi oferte, care ating de fapt un segment foarte mic din clienti.
Pentru aplicatii de marketing personalizat, Xerox a adus si in Romania DocuColor 6060 - cea mai rapida solutie de imprimare digitala (60 de pagini color pe minut), Nuvera CP 120 - tipografia digitala pentru carti in tiraj redus, imprimanta DocuColor 250 pentru fotografii