Compania romaneasca Flamingo a anuntat deschiderea a inca unui magazin in Serbia, ajungand astfel la cinci locatii in aceasta tara. Magazinul se intinde pe 100 de metri patrati si reprezinta o investitie de aproximativ 100.000 de euro.
Astfel, impreuna cu cele doua magazine deschise in Bulgaria, lantul de retail international al Flamingo a ajuns sa numere sapte magazine in doua tari.
Obiectivul companiei in urmatoarea perioada este sa ajunga la un numar de 20 de magazine in strainatate, conform oficialilor Flamingo.
Acest proiect, denumit "Retail International", va necesita investitii estimate de 2-4 milioane de euro.
In afara de continuarea expansiunii retail in Serbia si Bulgaria, compania planifica si deschiderea de magazine pe alte doua piete din regiune, au mai spus oficialii Flamingo.
Compania promoveaza si pe piata regionala conceptul de casa digitala, iar gama de produse este asemanatoare cu cea comercializata in Romania: produse si accesorii IT, audio-video, GSM, foto-video.
Cu sediul central in Romania, unde administreaza aproximativ 80 de magazine, Flamingo este prezenta, prin filiale, in alte sapte tari: Bulgaria, Croatia, Serbia, Macedonia, Republica Moldova, Olanda si Ungaria.
Strategia grupului prevede ca, in urmatorii trei ani, sa investeasca circa 25 de milioane de euro in dezvoltarea retelelor sale de retail - Future Shop, Flamingo Extensive, Flamingo Intensive, Future World si Retail International. Compania romaneasca Flamingo a anuntat deschiderea a inca unui magazin in Serbia, ajungand astfel la cinci locatii in aceasta tara. Magazinul se intinde pe 100 de metri patrati si reprezinta o investitie de aproximativ 100.000 de euro.
Astfel, impreuna cu cele doua magazine deschise in Bulgaria, lantul de retail international al Flamingo a ajuns sa numere sapt