Cu o capacitate cilindrica mai mare decat a multor masini (1670 cmc), Yamaha XV1700 Warrior te provoaca sa o strunesti.
Yamaha ataca piata cu noul model, XV1700 Warrior, ale carui dotari sunt intr-adevar exceptionale. In momentul cand atingi butonul de pornire, motorul huruie, dar o data cu deschiderea sistemului de compresie, atunci cand pistoanele sunt eliberate de extrapresiune, Warrior-ul poate sa isi dezvolte intreaga putere. Modelul dispune de o carcasa noua, realizata complet din aluminiu, dar adaptata la sistemul clasic de racire cu aer al motorului. Caracteristicile principale care o impun pe piata sunt performantele sasiului si gradul ridicat de manevrabilitate pe care il ofera in timpul mersului. Nici estetica modelului nu a fost neglijata. Warrior dispune de tehnologie specifica motocicletelor de curse, putere sporita dezvoltata de un motor traditional si un stil agresiv, dar sigur.
Date tehnice
Motor, aprindere, transmisie
Tip 4 timpi, 4 supape pe cilindru OHV, racit cu aer, doi cilindri in V
Capacitate - (cmc) 1670
Bore Stroke - (mm) 97 x 113
Compresie 8.3:1
Carburatie BSR40 x 1
Aprindere TCI
Pornire electrica
Rezervor - (L) 15
Capacitate ulei - (L)
Transmisie - 5 viteze
Transmisie finala – Curea
Sasiu
Lungime - (mm) 2385
Latime - (mm) 955
Inaltime - (mm) 1120
Inaltime sa - (mm) 715
Intre roti - (mm) 1665
Ampatament - (mm) 155
Greutate gol - (kg) 275
Cauciucuri fata 120/70 ZR18M/C (59W)
Frane fata:
Dublu disc
Cauciucuri spate 200/50 ZR17M/C (75W)
Frane spate: Disc
Cu o capacitate cilindrica mai mare decat a multor masini (1670 cmc), Yamaha XV1700 Warrior te provoaca sa o strunesti.
Yamaha ataca piata cu noul model, XV1700 Warrior, ale carui dotari sunt intr-ade