(Foto: )
- Facturile sint expediate dupa termenul de plata;
- Societatea nu poate dovedi ca, intr-adevar, transmite facturile prin posta si considera clientul ca fiind un mincinos care "pretinde" ca nu a primit factura;
- RDS poate solicita "imprumuturi" de la clienti, iar acestia trebuie sa plateasca a doua zi;
- Societatea nu raspunde pentru pierderile cauzate clientilor;
- RDS poate anunta majorarea tarifelor prin lipirea unui afis la buda din Gara de Nord!
Cunoscuta intii ca furnizor de internet, compania RDS ("Romania Data Systems") a beneficiat de intelegerea si sprijinul tuturor (asociatii de locatari, presa, clienti), mai ales dupa ce si-a extins activitatea pe segmentul de telefonie fixa, anuntindu-se a fi o alternativa la "nesuferitul" ROMTELECOM.
Desi nu a crescut atit de spectaculos (intr-un an cit altii in zece!), RDS a devenit deja un "urias" (cu picioare de lut), calitatea serviciilor si modul cum isi trateaza clientii fiind sub orice critica.
Daca i-am spune "un ROMTELECOM mai mic", cu siguranta ca am gresi. Infatuarea si obraznicia poate sint comparabile, dar cu siguranta ca in ceea ce priveste calitatea serviciilor (mai ales pe segmentul de telefonie) distanta este "astronomica".
RDS elibereaza facturile dupa termenul din contract
Pentru serviciile prestate (sau pentru cele pe care ar trebui sa le presteze), RDS trebui sa trimita clientilor facturi. Desi contractele incheiate precizeaza faptul ca "RDS va factura catre beneficiar, in primele 5 (cinci) zile ale lunii, contravaloarea...", facturile sint eliberate dupa acest termen.
De vina poate fi lipsa de organizare de la nivelul companiei sau cursul valutar, valoarea in lei a contravalorii abonamentelor sau servicii