Suitele oficiale nu sunt interesate de stadiul lucrarilor de refacere a podului de la intrarea in Ramnicu Sarat, situat cu aproximativ 40 de kilometri mai sus de vestitul santier prezidential de la Suitele oficiale nu sunt interesate de stadiul lucrarilor de refacere a podului de la intrarea in Ramnicu Sarat, situat cu aproximativ 40 de kilometri mai sus de vestitul santier prezidential de la Maracineni. Ieri, pe o ploaie mocaneasca, isi faceau veacul pe acolo doar doi muncitori care, la vederea noastra, se faceau ca lucreaza. Zgribuliti, ei trageau de capetele unei rulete, masurand in lung, albia raului, langa un excavator care zacea nemiscat intre pilonii podului. Supraveghetoarea, Dorina Lupu, ne-a spus ca asteapta proiectul pentru structurile de beton care se toarna la capetele podului si crede ca au facut ce aveau de facut, chiar daca firma sa nu a primit nici un ban (peste un miliard de lei vechi). Ea a afirmat ca pentru lucrarile de la Ramnic nu sunt fonduri, dar pentru cele de la Maracineni platile sunt la zi. Sambata, s-a anuntat ca vine Tariceanu. Pompierii au udat toata ziua albia goala a raului pentru ca elicopterul premierului sa nu faca praf, muncitorii "au fost cautati si la dinti", dar n-a venit nimeni. "Toti trec pe deasupra, pe sub pod nu vine nimeni", a mai zis Lupu. In ciuda dezinteresului prezidential, prefectul de Buzau ne-a promis ca podul de la Ramnicu Sarat va fi gata o data cu cel de la Maracineni. Pana atunci, traficul masinilor mari este deviat. "Ocolesc 40 de kilometri la Maracineni, 10 la Ramnic, dus intors inseamna 100 de kilometri arsi degeaba", ne-a spus cu naduf Constantin Cireasa, un sofer din Curtea de Arges. Cu toate acestea, Politia Rutiera permite trecerea pe podul in lucru a unor masini mai grele de 3,5 tone daca sunt autocare, masini de interventie sau apartin smecherilor locali.