In timp ce bancile se dau de ceasul mortii, in urma interventiei Bancii Nationale a Romaniei, companiile de electrocasnice si electronice se dovedesc a fi deosebit de inventive pentru a-si atrage in continuare clienti.
Reprezentantii acestor companii mizeaza pe faptul ca din ce in ce mai multi romani vor renunta la creditele bancare, ce nu vor mai fi la fel de atractive, si vor prefera sa se imprumute la institutiile de credit afiliate retelelor de electrocasnice.
Cele mai recente inventii ale companiilor de profil Altex si Flanco sunt „cel mai mic pret din Romania", respectiv „cel mai bun pret garantat".
Timp de mai bine de 3 luni, Altex va vinde produse intr-un regim mai special, in sensul ca, daca, in termen de 7 zile de la achizitionarea produsului, un client constata ca acelasi produs poate fi achizitionat in aceleasi conditii, dar la un pret mai mic, de la oricare alt magazin, compania va returna acestuia dublul diferentei de pret.
La concurenta, Flanco vine practic cu aceeasi oferta, dar sub o alta prezentare. Daca in 7 zile gasesti o oferta mai buna, Flanco iti da inapoi diferenta de bani! Campania de toamna, lansata de cele doua companii, da rezultate.
Dupa un raid prin magazinele Altex si Flanco, romanii s-au grabit sa cumpere bunuri de folosinta indelungata, la preturi atractive, cu gandul ca vor primi ceva bani inapoi dupa ce prezinta dovada ca acelasi produs se vinde la acelasi pret la vecini.
In schimb, Domo merge in continuare pe campania, lansata in luna mai, „Marci mari, la cele mai mici preturi". „Continuam aceasta campanie pentru ca preturile noastre sunt cele mai mici", sustin reprezentantii Domo.
Potrivit acestora, fiecare companie de electronice si electrocasnice are propriile sale branduri, pe care romanii le cauta, indiferent de pret.
In timp ce bancile se d