Compania Interbrew Romania, filiala liderului mondial de pe piata berii InBev, va importa o serie limitata de sticle Stella Artois, de 0,33 litri, in ambalaj de aluminiu, adresandu-se in special locatiilor HoReCa. "Importam noua sticla Stella Artois in serie limitata si am decis sa o promovam in Romania in canalul HoReCa, insa va fi disponibila si in canalul food", a declarat Mihai Albu, director general Interbrew Romania. Interbrew produce Stella Artois pe piata locala din mai 1997, iar in acest an marca a ajuns la o cota de piata de 46,8%, pe segmentul super-premium, potrivit companiei de cercetare de piata MEMRB. In primul semestru al acestui an, Interbrew a inregistrat o crestere de 28% a cifrei de afaceri, fata de aceeasi perioada din 2004. Anul trecut, compania a raportat o cifra de afaceri de 103 mil. euro, volumul vanzarilor depasind doua milioane de hectolitri. Tot anul trecut, profitul operational al companiei a crescut cu 30%. In cei 11 ani de prezenta pe piata romaneasca, Interbrew a realizat investitii de peste 145 mil. euro pentru consolidarea marcilor pe care le produce local. Compania Interbrew Romania, filiala liderului mondial de pe piata berii InBev, va importa o serie limitata de sticle Stella Artois, de 0,33 litri, in ambalaj de aluminiu, adresandu-se in special locatiilor HoReCa. "Importam noua sticla Stella Artois in serie limitata si am decis sa o promovam in Romania in canalul HoReCa, insa va fi disponibila si in canalul food", a declarat Mihai Albu, director general Interbrew Romania. Interbrew produce Stella Artois pe piata locala din mai 1997, iar in acest an marca a ajuns la o cota de piata de 46,8%, pe segmentul super-premium, potrivit companiei de cercetare de piata MEMRB. In primul semestru al acestui an, Interbrew a inregistrat o crestere de 28% a cifrei de afaceri, fata de aceeasi perioada din 2004. Anul trecut, compania a r