(Foto: )
Grecia a devenit in ultimii ani o destinatie preferata de turistii romani. Peisajele incintatoare, dar mai ales costurile reduse reprezinta "magnetul" care ii atrage pe cei dornici de citeva zile de odihna.
Din pacate, calitatea serviciilor prestate de agentiile de turism care ofera sejururi in tara lui Homer este sub nivelul asteptarilor. O scurta trecere in revista a traseului parcurs de un grup de turisti demonstreaza interesul si respectul pe care il manifesta unele agentii fata de clienti.
Punctualitate tipic romaneasca
Plecarea din Bucuresti. Cind? Se stia doar ziua, urmind ca ora sa fie comunicata turistilor in ajunul plecarii. Anormal, dar care e problema? Doar turistii au dat banii. Oricum, nu poti renunta pentru ca pierzi banii.
De asigurarea storno nu a pomenit mai nimeni. Cine stie - bine. Cine nu - si mai bine pentru agentii. Se anunta si ora plecarii - 14. Din fata restaurantului "Cina", loc care are sansa sa devina a doua gara a Capitalei si un veritabil "punct de atractie" pentru cersetori si hoti.
Se face 14:20. Nici urma de autocar. Telefon la agentie. Tipa de la capatul firului este deranjata, ca doar o intirziere de 20 de minute (peste sfertul academic de bun simt) nu e un capat de tara. Vin si autocarele. Imbulzeala, neclaritati. O multime de turisti, mai multe firme organizatoare, mai multe autocare.
Doua autocare supraetajate. Au si doua mese "la parter", cu scaune fata in fata. Aceste opt locuri ar trebui sa fie utilizate de turisti pentru servirea mesei. Teoretic. Practic, agentia a vindut si aceste locuri. Confortul si siguranta clientilor pe timpul transportului conteaza mai putin sau deloc!
Este ora 15:30. Apare si autocarul nostru. Nu e etajat. O individa plinuta (se