„Realitatea" si-a lansat noua grila de programe printr-o invitatie lansata principalelor ziare si reviste din Romania. Este practic o relansare a unui concept care s-a dovedit de succes in ultimii ani. Evenimentul a fost organizat de o firma de PR, o alta noutate in domeniu.
Majoritatea posturilor romanesti de televiziune prefera sa lucreze cu departamente interne, dar conform celor spuse de Sergiu Toader, coordonator de proiect, filozofia televiziunii Realitatea este de a face outsourcing, adica de a subcontracta in extern toate serviciile care nu sunt indispensabile.
Audienta tinta pentru Realitatea TV este formata din categoriile A,B, adica decidenti economici si politici, cei mai interesanti din punct de vedere al agentiilor media. Desi Realitatea inregistreaza scoruri bune de audienta pentru acest profil, trebuie privit consumul de informatie global al acestor categorii nu numai consumul lor de informatie televizata.
Astfel, managerii si decidentii economici citesc presa economica (saptamanala), consulta site-uri de specialitate (informatii economice si bursiere), citesc presa straina („Financial Times" sau „The Economist"), participa la conferinte de afaceri (circa 300 de astfel de evenimente anual).
Chiar daca Realitatea TV are o audienta ridicata de acest tip, multiplicarea canalelor de informatii economice este o concurenta pentru Realitatea TV cel putin la fel de periculoasa ca si jurnalele de stiri sau Antena 3 si N24. Concurenta pentru aceasta audienta, curtata de toti vanzatorii de publicitate, este pe o piata mult mai larga.
Daca Realitatea TV nu va fi prezenta pe aceasta piata, chiar daca isi va pastra o audienta superioara concurentei, ea nu va fi considerata influenta, credibila sau pertinenta pentru decidentii economici.
Solutiile posibile pentru o televiziune care vrea sa se poz