Doua milioane de romani s-au uitat la Steaua - Dinamo, fata de numai un milion si jumatate care s-au uitat la meciurile celor doua echipe romanesti din Cupa UEFA. Din publicitatea difuzata in timpul celor trei meciuri, postul public de televiziune a incasat aproape o jumatate de milion de euro.
Conform cifrelor furnizate de catre televiziunea publica, seara de joi, 15 septembrie, in care s-au transmis alternativ cele doua meciuri din Cupa UEFA, Valerenga - Steaua si Dinamo - Everton, a inregistrat scoruri mai slabe decit weekendul care a programat „clasicul" Steaua - Dinamo.
Mai bune impreuna
In intervalul orar 20.26 - 21.16, prima repriza a meciului Steaua - Valerenga a fost urmarita de aproximativ 1.319.000 de telespectatori, cifra care a reprezentat aproape o treime din cota de piata.
Incepind cu ora 21.18, ora de la care TVR a difuzat alternativ secvente din ambele meciuri, suporterii stelisti s-au suprapus cu cei dinamovisti, astfel incit audienta postului a crescut cu aproape 200.000 de telespectatori.
A doua repriza a meciului Dinamo - Everton, difuzata de la ora 22.45, a mai pierdut din microbisti, numarul celor ramasi sa urmareasca performantele echipei lui Andone scazind pina la 1.306.000 de telespectatori. Cu toate acestea, mai bine de o treime dintre telespectatorii romani ramasi in fata televizoarelor au ales sa vizioneze partea a doua a partidei transmise de postul national.
Derby-urile, la mare cautare
Derby-ul de duminica al primei divizii a adus fata in fata doua dintre cele trei combatante europene ale Romaniei: Steaua si Dinamo. Preluata tot de catre TVR incepind cu ora 20.15, partida a fost vizionata de aproximativ 2.066.000 de telespectatori, sensibil mai multi decit cei care au urmarit performantele europene ale celor doua echipe de club.
Aproape patru r