Cele mai in voga brand-uri de moda s-au reunit, joi seara, la Bucuresti Mall, in cadrul show-ului Autumn Collection. Irina Schrotter, Mango, Marks&Spencer si Tina R le-au aratat consumatorilor de moda care sunt cele mai recente tendinte pe piata internationala in sezonul toamna – iarna 2005-2006. Mango, primul brand, care a deschis prezentarea, ne propune, pentru acest sezon opt trend-uri: Goldes, Romance, Eastern Folk, Divan, Mettalic, Positive-Negative, Military si Black Labelle. Femeia Mango alege in aceasta toamna negru, kaki, alb, maro, albastru, mov, verde si se joaca cu haine de inspiratie folclorica.
La Marks&Spencer, femeia este indragostita de stilul englezesc si de combinatii de culori excentrice: auriu-maron–turquoise, rosu-negru-maron. Tina R mizeaza pe femeia ultra-moderna. Temele principale ale colectiei sunt: ''Britania inainte de toate'', ''demilitarizeaza-te cu stil'', ''vacanta la vila de la munte'', si ''cultura urbana''.
Look-ul este englezesc, cu aspect dinamic, un contrast intre elementele feminine si cele masculine. Irina Schrotter, invitata de onoare a serii, s-a prezentat la Autumn Collection cu o colectie adusa direct de la Targul de Moda de la Paris. Noua linie vestimentara a celebrului designer se doreste o combinatie intre romantismul parizian si seriozitatea croielilor impecabile britanice. Irina Schrotter a venit la prezentare impreuna cu cel mai aprig fan al ei. Desi calatoreste foarte mult in interes de serviciu, realizatoarea emisiunii ''Cu Irina la cafea'' isi face intotdeauna timp pentru baietelul ei, Marc, in varsta de 11 ani. ''El este mereu interesat de munca mea. Ii place sa se implice si sa imi dea idei. Inca nu stie ce vrea sa devina cand va fi mare, dar eu sunt de acord cu orice va alege el”, ne-a declarat Irina.
Acrita Adriana Trandafir, Roxana Ionescu, Andreea Banica, Marius Moga, Cornel Ilie de la Va