(Foto: )
Prima fisura in DN1 la kilometrul 95 s-a produs in urma cu o luna. Atunci, o balustrada a drumului a fost luata de apele Doftanitei. Specialistii de la Sectia Drumuri Nationale Prahova au intervenit deviind cursul paraului pe cativa metri. Blochetii montati pentru protejarea soselei au cedat, iar drumul s-a surpat pe o lungime de 200 de metri.
Ruptura a fost semnalizata corespunzator iar circulatia se desfasoara pe trei benzi. Valerian Manta, seful Sectiei Drumuri Nationale Prahova, ne-a declarat ca „surparea s-a produs din cauza unor filoane de sare care au fost dizolvate de apele crescute ale Doftanitei".
Situatia este cunoscuta de mai bine de 15 ani, cand au fost facute mai multe studii geofizice care au aratat existenta unor filoane de sare pe directia Slanic-Provita. Pana acum, tasarea drumului se rezolva prin turnarea unui nou covor asfaltic.
Manta nu stie cand va fi remediata situatia de la Km 95, mai ales ca se confrunta cu o alta surpare pe DN1 A, in localitatea Izvoarele, unde soseaua a alunecat pe 1,5 km. Singura veste buna de la SDN Prahova este ca, de luni, vor ince-pe lucrarile de reparatie a podului de la Bucov. (Foto: )
Prima fisura in DN1 la kilometrul 95 s-a produs in urma cu o luna. Atunci, o balustrada a drumului a fost luata de apele Doftanitei. Specialistii de la Sectia Drumuri Nationale Prahova au intervenit deviind cursul paraului pe cativa metri. Blochetii montati pentru protejarea soselei au cedat, iar drumul s-a surpat pe o lungime de 200 de metri.
Ruptura a fost semnalizata corespunzator iar circulatia se desfasoara pe trei benzi. Valerian Manta, seful Sectiei Drumuri Nationale Prahova, ne-a declarat ca „surparea s-a produs din cauza unor filoane de sare care au fost dizolvate de apele crescute ale Doftanitei".
@