O parte din flota galateana facuta pachet si transferata in urma cu mai multi ani de la AFDJ la societatea Resalv Galati a fost vanduta de Ministerul Transporturilor (in guvernarea PSD) unei firme din Constanta, prin intemediul unei licitatii extrem de suspecta.
Firma Canal Services a achizitionat toate „minunatiile" Resalv si a inchiriat si trei ambarcatiuni galatene la un pret destul de mic (desi concurenta oferea un pret triplu).
Si ca tot tacamul sa fie complet, aceeasi firma a vandut statului sediul Resalv pentru cateva mii de euro (in conditiile in care Ministerul Transporturilor stia de faptul ca acea cladire nu mai poate fi folosita). Asa ca in urma cu cateva saptamani a fost demolata complet...
Afacerea Resalv, devenita o mina de aur pentru firma constanteana condusa de un „oarecare" Miron Vasilescu, dar destul de paguboasa pentru stat, s-a incheiat dupa o reteta asemanatoare cu cea folosita la contractul „Rostok".
Privatizarea societatii Resalv Galati, ce s-a desprins in urma cu cativa ani din Administratia Fluviala a Dunarii de Jos (impreuna cu alte societati de profil) s-a dovedit a fi o afacere paguboasa pentru statul roman.
Insa destul de profitabila pentru o firma din judetul Constanta, sustinuta de reprezentantii Ministerului Transporturilor, condus pana la finele lui 2004 de ministrul Miron Mitrea si Ion Jercan (director general in departamentul transporturi navele).
La licitatia de privatizare a Resalv au participat patru firme, insa in urma unei selectii, in joc au mai ramas doar doua: Canal Services si Coremar Constanta.
Desi Coremar a oferit un pret mult mai bun, in cele din urma Ministerul Transporturilor a preferat sa atribuie licitatia firmei Canal Services din Constanta, condusa de Miron Vasilescu.
„Pretul celor de la Canal Services