Soarta fabricii va fi parafata in 16 octombrie. 3.500 de salariati ai Automobile Daewoo Craiova asteapta cu sufletul la gura clarificarea situatiei uzinei. Ministrul economiei si comertului, Codrut Soarta fabricii va fi parafata in 16 octombrie. 3.500 de salariati ai Automobile Daewoo Craiova asteapta cu sufletul la gura clarificarea situatiei uzinei. Ministrul economiei si comertului, Codrut Seres, ne-a declarat ca pe 16 octombrie va fi presemnat contractul cu viitorul actionar majoritar al Automobile Craiova. Deocamdata, se stie ca investitorii interesati sunt Ford, General Motors Daewoo - divizia Coreea si Renault.
"Vindem nu un brand, ci o uzina"
Ministrul economiei si comertului, Codrut Seres, ne-a declarat, textual: ,Pe 16 octombrie speram sa presemnam contractul. Va fi o surpriza si pentru presedintele Traian Basescu". Aceasta ar insemna ca, in zilele urmatoare, sa fie finalizata tranzactia cu actualul actionar majoritar al Automobile Craiova, Daewoo Coreea. Octavian Cioroianu, liderul Sindicatului din Automobile Craiova, ne-a declarat ca partea romana si cea coreeana au cazut la pace asupra datoriilor de 300 milioane de dolari catre Daewoo Londra, dar si asupra celor 800 milioane de dolari, investiti in uzina romaneasca timp de peste 10 ani. ,Coreenii au inteles ca se afla in postura de a castiga ceea ce le-a oferit statul roman si de a pierde totul daca uzina ar intra in faliment. Asadar, partile au cazut la pace, iar statul roman va plati intre 50 si 60 milioane de dolari", ne-a declarat Octavian Cioroianu. Intrebat care dintre cei trei se bate pentru uzina, liderul sindical ne-a spus transant ca aceia cu adevarat interesati sunt Ford si General Motors Daewoo, dar ca: ,Acestia nu se bat. Noi vindem nu un brand, ci o uzina. Iar ei vor produce sub numele lor".
GM Daewoo - in carti, desi se prefera Ford
Directorul de comunicar