Cu surle si trambite, cei de la Cosmote au anuntat managementul noii companii Cosmorom, pe care au preluat-o in proportie de 70%, si au reafirmat in acelasi timp cifra investitiilor pe care intentioneaza sa le faca. Este vorba despre suma de 450 de milioane de euro, pe urmatorii trei ani, “una din cele mai mari investitii din Romania”, considera cei de la Cosmote. Aceasta suma impresioneaza, dar era fara indoiala nevoie de acest lucru, caci Cosmote stie ca va trebui sa infr
Cu surle si trambite, cei de la Cosmote au anuntat managementul noii companii Cosmorom, pe care au preluat-o in proportie de 70%, si au reafirmat in acelasi timp cifra investitiilor pe care intentioneaza sa le faca. Este vorba despre suma de 450 de milioane de euro, pe urmatorii trei ani, “una din cele mai mari investitii din Romania”, considera cei de la Cosmote. Aceasta suma impresioneaza, dar era fara indoiala nevoie de acest lucru, caci Cosmote stie ca va trebui sa infrunte in Romania doi giganti: Orange si Vodafone. De altfel, detaliu ne-intamplator, directorul de comunicare al Cosmorom este Costas Kapetanopoulos, care a lucrat la Vodafone in Grecia. Evident, infrunti oamenii cunoscandu-le armele.
De altfel, Cosmote este o companie careia nu-i este teama de provocari: in mai multe tari ale regiunii, compania a plecat la drum ca cel mai recent intrat pe piata de telefonie mobila de pe o pozitie pe care a stiut sa o imbunatateasca mereu. Astfel, intrat pe piata greceasca in 1998, ca al treilea operator, Cosmote este in prezent lider de piata, cu peste patru milioane de clienti si cota de piata de 37,6%. Experiente similare au fost facute in alte trei tari din regiune: in Albania, AMC, detinuta in proportie de 82,5% de catre Cosmote, are 731.000 clienti, este lider de piata cu o cota de 52%. In Bulgaria, GloBul, (100% Cosmot