Printre noutãţile acestei toamne, care a adus şi încã va aduce o serie de premiere mondiale, se numãrã şi Noul Peugeot 307. Interesul mare pentru acest model
ne-a determinat sã vã oferim mai multe detalii legate de performanţele autoturismului scos la vânzare chiar înaintea lansãrii lui în România.
Succesul înregistrat de consacratul model 307 i-a pus într-o situaţie oarecum ciudatã pe producãtorii Peugeot. Ei au scos la vânzare Noul 307 în aceastã varã, deşi lansarea autoturismului era programatã pentru luna octombrie.
Faţã de variantã de 307, lansatã în 2002, noul model aduce noutãţi, atât în ceea ce priveşte designul, cât şi din punct de vedere al dotãrilor.
Schimbãri importante, care cresc dinamicitatea Noului Peugeot 307, au apãrut la partea frontalã. Capota puţin mai scurtã, farurile alungite pe aripi, grilajul negru cu ramã cromatã şi proiectoarele de ceaţã cu carcase cromate dau autoturismului un aspect de felinã. Adâncimea plasei de bord şi suprafaţa mare a parbrizului accentueazã senzaţia de spaţiu şi oferã mai multã luminozitate. La aspectul modern al maşinii contribuie şi stopurile roşii cromate. Lungimea toatalã a Noului Peugeot este de 4,21 m.
Dotãri noi
Producãtorul considerã cã Noul Peugeot 307 pluseazã la capitolul confort şi siguranţã. Între noutãţile importante se numãrã: farurile eliptice, farurile cu xenon, detectorul pentru presiunea din pneuri (un senzor va anunţa imediat o eventualã scãdere a presiunii, creşterea temperaturii sau o panã, trimiţând un mesaj cãtre ecranul multifuncţional), climatizarea automaticã dualã, senzor de avertizare pentru centurile se siguranţã ale şoferului şi pasagerului din faţã, sistem audio RDS cu funcţii noi.
Alte dotãri prezente la Noul Peugeot sunt: ABS, EBD (optimizeazã distanţa de oprire a vehiculului, distribuind presiunea de frânare pe toate cele 4 roţi, în concor