Lupta intre firmele de telefonie, mobila sau fixa, se reia in aceasta toamna. Orange, Connex sau Romtelecom se intrec in a lansa oferte cat mai tentante clientilor. Daca pana nu de mult, companiile se bateau pentru atragerea a cat mai multi clienti, acum a inceput batalia pentru a castiga, de pe urma clientilor deja cuceriti, cat mai multi bani.
Cele trei mari companii nu mai pun accentul pe oferte ieftine, ci pe cele personalizate, cu valoare adaugata. Mobifon va pune accent pe dezvoltarea serviciilor bazate pe tehnologia 3G, acestea "reprezentand viitorul afacerii" operatorului de telefonie mobila, a declarat, ieri, la Bucuresti, Arun Sarin, presedintele Vodafone, noul proprietar al companiei care opereaza reteaua Connex.
"Tehnologia 3G reprezinta viitorul in afacerea noastra. Am investit si vom continua sa investim in aceasta zona pentru a furniza clientilor nostri servicii de valoare, cum ar fi pachete cu mai multe minute la un pret mai bun si Internet wireless in banda larga", a explicat Sarin.
Prioritara va ramane atragerea de clienti care sa utilizeze telefoane din a treia generatie si carduri de comunicatii de mare viteza pentru laptop-uri.
Presedintele Mobifon, Ted Latimore, a declarat ca operatorul doreste sa recastige pozitia de lider pe piata romaneasca de profil. Aceasta in conditiile in care, la jumatatea anului, Connex avea 5.251.000 utilizatori, cu 469.000 mai putin decat principalul concurent Orange.
"Un utilizator al cartelelor reincarcabile aduce venituri de 3-5 ori mai mici decat un abonat la serviciile de voce. Acesta, la randul lui, cheltuieste de 3-5 ori mai putin decat un client 3G. Este evident ca pe acesta din urma ne intereseaza cel mai mult sa il atragem in retea", a adaugat Latimore. Pentru clientii 3G, Mobifon pregateste noi pachete de servicii.
Daca Connex se bazeaza