Nume grele ca Valentino, Ferragamo, Dolce Gabbana, Versace, Cavalli, Acqua di Parma, Stella McCartney, Asprey, Molton Brown, Yves Saint Laurent, Givenchy, Vicri sau Mischka si-au dat acceptul pentru a intra pe piata din Romania o data cu 2007. Nume grele ca Valentino, Ferragamo, Dolce Gabbana, Versace, Cavalli, Acqua di Parma, Stella McCartney, Asprey, Alexander McQueen, Molton Brown, Yves Saint Laurent, Givenchy, Vera Wang, Marc Jacobs, Vicri sau Mischka si-au dat acceptul pentru a intra pe piata din Romania o data cu 2007.
Toate aceste "celebritati" din industria de lux mondiala, alaturi de alte brand-uri la fel de puternice s-au aratat interesate si dispuse sa "ocupe" un loc in viitorul Luxury Departament Store (LDS) ce va fi construit in Bucuresti.
DIN ITALIA. Valentino, un brand de renume mondial ce face parte din grupul Marzotto, si-a dat acceptul pentru a deschide un magazin independent in sistem de franciza, cu un concept propriu pentru femei si barbati. De asemenea, va aduce cu el si colectia de accesorii Valentino Garavani. Suprafata totala a noilor magazine Valentino din cadrul LDS va fi de circa 350 mp, iar valoarea investitiei locale se ridica la peste 1,8 milioane de euro. Salvatore Ferragamo, casa independenta de lux, mai ales pe partea de accesorii - pantofi, genti, dar si colectii de pret-a-porter, va avea in acelasi loc o suprafata de 200 mp, cu o investitie de doua milioane de euro. Bottega Veneta, casa ce face parte din Gucci Group, va aduce pe o suprafata de 200 mp colectii de pantofi si genti, precum si cele de pret-Ã -porter pentru femei si barbati. La fel si Dolce Gabbana, ce va avea la randul ei colectiile de imbracaminte atat pentru femei, cat si pentru barbati. Lista este completa de Versace, Roberto Cavalli, Brioni, Kiton, Fratelli Rossetti, Todâs, Missoni, Sergio Rossi, Frette si Acqua di Parma.
ANGLIA. Alaturi de