Copiii dintr-o comuna vranceana grav afectata de inundatiile din aceasta vara s-ar putea intoarce la scoala, in urma unei campanii de strangere de fonduri organizata de UNICEF, cu sprijinul mai multor companii multinationale, respectiv ABN AMRO, Audi, Max Mara, Helvetansa, La Perla, E.Zegna, Aviva, Estee Lauder Clinique, Daewoo, Samsung.
Pierre Poupard, reprezentantul UNICEF in Romania, a declarat ca obiectivul principal al proiectului "Din nou la scoala" este reluarea accesului la educatie pentru copiii din comuna Chiojdeni (judetul Vrancea), carora le vor fi reparate scolile si vor primi imbracaminte si rechizite.
El nu a precizat ce suma ar fi necesara pentru lucrarile de reparatii si pentru achizitionarea de rechizite pentru copiii sinistrati.
Astfel, in 7 octombrie va avea loc o prezentare de moda, iar banii stransi cu aceasta ocazie vor fi donati pentru imbunatatirea modului in care traiesc si invata copiii dezavantajati din comuna Chiojdeni, din judetul Vrancea.
La finele galei va fi organizat un dineu, in urma caruia se vor strange 15.000 de euro, care se vor adauga la sumele deja donate de sponsori si din biletele de acces la spectacol.
Banca ABN AMRO, care este sponsorul principal al actiunii, a strans jumatate din suma donata de la cei 650 de angajati ai sai din Romania, iar Helvetansa va dona zece procente din valoarea produselor cumparate la aceasta gala. Judetul Vrancea este unul dintre cele mai afectate de inundatiile care au avut loc in tara noastra anul acesta.
In luna august, in localitatile din zona erau peste 1.500 de copii, inmatriculati in 19 scoli si gradinite din satele din judet, care proveneau din familii sinistrate.
Dintre acestia, 233 (aproximativ 15 la suta) erau numai din comuna Chiojdeni, a spus reprezentantul UNICEF in Romania.
Copiii dintr-o comuna vranceana grav afectata de inundat