Cifrele de audienta ale emisiunilor nou-intrate in grila, la primele televiziuni private, atesta reusite sau macar succese partiale in ofensiva de toamna.
Antena se popularizeaza
Antena 1 a obtinut succese cu doua formate populare, „Secretul Mariei" si „Revansa starurilor".
Telenovela mosita de Valeriu Lazarov, care ii are in rolurile principale pe fosta starleta A.S.I.A. Anemona Niculescu si pe berbantul Ioan Isaiu, a obtinut o frumoasa victorie la prima difuzare, acum o saptamana, cand a devansat UEFA Champions League de la Pro TV cu 7,8 puncte de rating, fata de 5,9 ale postului din Pache Protopopescu, pe intervalul de difuzare a telenovelei.
Cifrele TNS-AGB sunt furnizate de televiziunea invingatoare si se refera la intregul public urban, ca si in cele ce urmeaza. Un al doilea succes „de mase" a fost mostenitoarea emisiunii „Folclorul contraataca", gazde Andreea Banica si Ionut Dolanescu, numita „Revansa starurilor".
Testat in timpul verii la „Cel mai tare din parcare", Pepe a spulberat tot pe spatiul „Folclorului", cu 7,8 puncte de rating, fata de 5,9, urmatoarea televiziune clasata fiind Pro TV.
Sarpele cu care cineva fugarea o blonda prin platoul de la „Revansa starurilor" nu este poate favorit pentru Premiile „TVmania" (si nici blonda), dar, ca intotdeauna, emisiunile de calitate nu sunt lideri de audienta. Nici fermecatorul „Animat Planet" al Divertisilor, nici promitatorii „Gogomani" nu au propulsat Antena 1 in pozitia de lider.
Acasa se blindeaza
Cealalta telenovela lansata de o televiziune, „Lacrimi de iubire", fiica „Numai iubirii" de pe Acasa TV, a obtinut si ea cifre foarte frumoase: 7,6 puncte pe all urban, in medie, in perioada 26-30 septembrie. Dupa „Lacrimi", Acasa TV pregateste „Pacatele Evei", o alta telenovela cu potential bun.
Dupa succesele