Masini si fete frumoase. O asociere obligatorie pe strada, in reclame, la Formula 1, la saloanele auto. O combinatie pe care, la SIAB-ul din acest an, nu mai mizeaza chiar toata lumea, pe principiul « cine are masini de aratat nu are nevoie de accesorii ».
Putini isi mai pot imagina cum ar arata o expozitie de masini fara etalarea alaturi a unor perechi de sani discret acoperiti sau a unor picioare lungi asezate frumos pe capotele noi-noute.
O imagine magnet nu doar pentru potentialii clienti, dar si pentru expozanti, care, in schimbul a 25 pana la 50 de euro de fata (sumele sunt platite agentiilor), asorteaza noilor modele de masini buze senzuale si busturi decoltate, in incercarea de a face impresie.
La standul Kia vor fi aliniate toate miss-ele patriei : miss Divizia Sexy, miss Bikini, miss Playboy.
Ionut Gheorghe, Director Comunicare Kia Romania, explica de ce: „Saloanele auto reprezinta momentul in care etalezi tot ce ai mai bun ca importator sau producator. Nu esti singur pe piata, asa ca intervin micile artificii care te ajuta in batalia pentru mintea consumatorului.
O prezenta feminina, agreabila si memorabila pe acest camp de batalie numit salon auto, poate ajuta la ocuparea unui spatiu din memoria consumatorului. Pentru SIAB 2005, noi am ales numai modele en-vogue, cu aparitii in Playboy, FHM, Divizia Sexy si Ciao Darwin". Un punct de vedere care nu este impartasit de toata lumea.
Brent Valmar, presedintele APIA si director general al Porsche Romania, crede ca „Metoda aceasta prin care toate produsele, de la cosmetice si bauturi la ciocolata si masini, sunt promovate prin intermediul femeilor in ipostaze cat mai provocatoare e oarecum depasita.
La toate saloanele auto care conteaza – Paris, Frankfurt, Geneva – tendinta este de sobrietate, de seriozitate. Personalul care asigur