Atunci cand vorbim despre publicitate ne referim, de cele mai multe ori, la festivaluri, campanii, promotii, premii, concepte creative sau agentii. Nu trebuie uitate insa nici companiile de productie publicitara ce asigura suportul pentru reclame.
Productia publicitara se afla in spatele fiecarei campanii, fiind cea care, in functie de calitatea executiei, ajuta sau nu conceptul creativ. Targul de productie publicitara Print Show si Advertising Show, desfasurat in incinta complexului expozitional Romexpo, pe langa faptul ca a dat masura a ceea ce inseamna productia publicitara din Romania, a adus si lucruri noi, tehnologii noi, servicii noi, pe care agentiile le pot utiliza pentru a crea campanii creative sustinute de executii de calitate. Printre cele mai spectaculoase tehnologii expuse se numara ecranele circulare (360*) Dynascan pentru publicitate si informatii indoor si outdoor, de dimensiuni impresionante (4,5 metri diametru, 2,2 metri inaltime), pe care se pot viziona de la o distanta considerabila filme publicitare, informatii, imagini in culori naturale, rezolutia nefiind afectata de lumina ambientala, un nou mod de publicitate outdoor, jantele auto Rigidisc, cel mai performant echipament de printare din lume pentru mari dimensiuni si mari rezolutii si oferirea in acest fel a unor servicii de printare unice in Romania - printuri de mari dimensiuni in tehnologie continua la o rezolutie aparenta de 4.000 dpi - si, de ce nu, primele cutii de chibrituri cu efecte de animatie si 3-D de pe piata romaneasca. Pe langa elementele de noutate, la Print Show puteai admira tot felul de masinarii pentru tipar, de la cele mai vechi pana la cele mai noi si performante. La unul dintre standuri puteai intelege cum functiona o masina de tipar Gutenberg, veche de cateva sute de ani. La standul Heidelberg se gasea expusa la vanzare o adevarata enciclopedie a tiparului, ce-i