Marile case producatoare de articole de lux isi intorc, incet, privirea catre pietele din estul Europei. Din acest punct de vedere, piata romaneasca abia acum incepe sa isi arate adevaratul potential, in ciuda scaderii puterii de cumparare si a statutului social al majoritatii locuitorilor.
Stadiul actual al industriei de lux din Romania a impus necesitatea integrarii pietei romanesti in circuitul est-european al luxului. Urmand modelul magazinelor, deja, existente in Moscova sau Kiev, a fost creat primul concept romanesc de Dapartment Store de lux care va fi deschis oficial la jumatatea anului 2007.
Luxury Department Store (LDS) va cuprinde marci de top care vor prezenta colectii tip couture, bijuterii, ceasuri si servicii de lux.
Dintre marcile prezente, un procent de 60 la suta va fi detinut de brandurile italiene, care sunt preferate de romani.
Motivatia conceperii acestui proiect a fost acela de a crea o destinatie in care oamenii de succes sa poata gasi aproape tot ce isi doresc, oferindu-le astfel posibilitatea sa economiseasca un timp pe care il pretuiesc de cele mai multe ori in cifre. Dar nu numai atat, in incinta magazinului vor exista centre de relaxare si destindere. Cladirea care va gazdui acest paradis al cumparaturilor va fi construita in stil contemporan cu influente asiatice, imbinand fatadele de marmura alba cu vitrinele verticale de cristal. Interiorul va fi dominat la randul sau de marmura, lifturile din interiorul atriumului fiind construite tot din cristal.
Magazinul va fi structurat diferentiat pe etaje, in functie de categoria de cumparatori careia i se adreseaza. Parterul a fost rezervat accesoriilor, ceasurilor si bijuteriilor, tot aici fiind prezente si marcile de life-style si decoratiuni interioare.
La nivelul al treilea, proiectul prevede unul dintre cele mai mari magazine destinate articolelor de n