Prima companie producatoare de cosmetice din lume a realizat un parteneriat cu gigantul furnizor de servicii pentru Internet MSN Microsoft, pentru a lansa competitia L'Oreal e-Strat, episodul 6, iar anul acesta toti studentii care se vor inscrie vor avea posibilitatea de a participa la acest joc, unul dintre cele mai populare si de succes de simulare a unei afaceri. Aflata in al saselea an, competitia de strategie in afaceri online permite studentilor sa ocupe scaunul de director general al unei companii virtuale de produse cosmetice. Simularea este realizata pentru a ilustra diverse situatii de marketing al afacerii, cu care directorii L'Oreal se intalnesc in fiecare zi.
Competitia L'Oreal e-Strat de anul acesta va fi deschisa direct studentilor din lumea intreaga care se vor inregistra. Pentru a participa la acest joc, dupa prima runda, echipelor formate din trei studenti li se cere sa ia decizii strategice referitoare la responsabilitatea sociala a companiei, strategia de marca si marketing, iar rezultatele acestora sunt masurate in functie de indexul cursului actiunilor in care sunt incluse cota de piata a marcii, veniturile firmei, calitatea cercetarii si dezvoltarii, precum si satisfactia clientilor. Inainte de a ajunge in finala, echipele isi vor prezenta planurile de afaceri la Paris, in fata directorilor companiei. De la lansarea sa, in 2000, competitia a oferit la aproape 100.000 de studenti din 100 de tari posibilitatea de a obtine experienta reala de afaceri si un test pentru abilitatile lor de a gandi strategic.
Prima companie producatoare de cosmetice din lume a realizat un parteneriat cu gigantul furnizor de servicii pentru Internet MSN Microsoft, pentru a lansa competitia L'Oreal e-Strat, episodul 6, iar anul acesta toti studentii care se vor inscrie vor avea posibilitatea de a participa la acest joc, unul dintre cele mai populare si de su