"Infanta @ mod de întrebuinţare" este titlul piesei cu care debuteazã seria spectacolelor adresate publicului adult în microstagiunea "Întâlnirea Ariel 2005". Bazat pe un text de Saviana Stãnescu, în regia lui Radu Afrim, spectacolul este un bun exemplu cã teatru de calitate se poate realiza cu fonduri mici, în spaţii neconvenţionale, dar cu talent, multã muncã şi spirit vizionar. Din momentul în care cobori treptele în sala Underground a Teatrului Ariel, simţi cã te scufunzi
într-o altã lume, ştii cã vei face parte dintr-o altã realitate. Spectacolul te obligã la participare, fãrã a-ţi lãsa opţiunea de a rãmâne absent, cu gândurile în altã parte. Ceea ce se deruleazã în faţa ta, cuvintele pe care le auzi, se instaleazã în spectator şi trãieşte acolo, se mişcã prin tine stârnind senzaţii şi gânduri. Totul e neliniştitor pânã la un comic nervos: spaţiul, lumina obscurã, personajele cu iz de coşmar. Un tren sonor soseşte, dintr-o boxã, în garã. Aceleaşi replici foarte directe, colorate, revin recurent şi, sprijinite de jocul actorilor şi elementele de decor, întregesc simbolurile şi degajã nuanţe mereu noi ale condiţiei infantei. Tensiunea se acumuleazã gradual, administratã în doze bine calculate. Explozia de mişcare, imagini şi muzicã se resorb la final în punctul incandescent luminos al jarului unei ţigãri. E un spectacol minunat, care te îndeamnã sã-ţi priveşti fricile, sã le cunoşti, pentru ca apoi sã ştii sã le înfrunţi. (R.C.)
"Infanta @ mod de întrebuinţare" este titlul piesei cu care debuteazã seria spectacolelor adresate publicului adult în microstagiunea "Întâlnirea Ariel 2005". Bazat pe un text de Saviana Stãnescu, în regia lui Radu Afrim, spectacolul este un bun exemplu cã teatru de calitate se poate realiza cu fonduri mici, în spaţii neconvenţionale, dar cu talent, multã muncã şi spirit vizionar. Din momentul în care cobori treptele în sal