Atunci cand au lansat berea Burger, in urma cu aproape doi ani, nimeni nu le dadea vreo sansa de reusita. Mai toti producatorii cu renume international erau prezenti pe piata autohtona, iar jocurile pareau facute. Cu o distributie agresiva si un pret competitiv, grupul condus de Ioan si Viorel Micula a reusit, intr-un interval de timp relativ scurt, sa faca din berea Burger unul dintre brandurile cel mai bine vandute de pe piata. La fel de adevarat este faptul ca pentru asta au cheltui
Atunci cand au lansat berea Burger, in urma cu aproape doi ani, nimeni nu le dadea vreo sansa de reusita. Mai toti producatorii cu renume international erau prezenti pe piata autohtona, iar jocurile pareau facute. Cu o distributie agresiva si un pret competitiv, grupul condus de Ioan si Viorel Micula a reusit, intr-un interval de timp relativ scurt, sa faca din berea Burger unul dintre brandurile cel mai bine vandute de pe piata. La fel de adevarat este faptul ca pentru asta au cheltuit 50 de milioane de dolari. Cand vorbesc despre amortizarea unei asemenea investitii, cei doi au in minte acelasi lucru – costurile mici de operare, asigurate inclusiv prin aceea ca liniile de fabricatie sunt polivalente. Este ideea pe care marseaza si acum, cand isi anunta intrarea – intr-o maniera totusi extrem de discreta – pe piata detergentilor lichizi pentru uz gospodaresc. “Am considerat ca acest sector este destul de atractiv si are, in acelasi timp, un potential rapid de dezvoltare”, explica Ioan Micula decizia de a se implica pe acest segment de piata.
Primii detergenti vor iesi pe piata la sfarsitul anului
Aproximativ zece milioane de euro au fost deja investite intr-o noua fabrica, situata tot in fieful industrial al grupului din Bihor, o unitate despre care Ioan Micula spune ca va permite productia de “de