In urma cu cateva luni, premierul Calin Popescu Tariceanu spunea la Craiova, cu destula convingere, ca Electroputere se va vinde numai unui investitor puternic si ca AVAS va pregati o strategie de vanzare pe bucati, adica pe fabricile componente. Acum, insa, directorul general Cornel Mondea afirma ca intreprinderea va fi scoasa la privatizare ca un intreg, decizia fiind luata dupa discutii repetate cu AVAS. Cu toate acestea, pana acum si-au depus scrisori de intentie companii care a
In urma cu cateva luni, premierul Calin Popescu Tariceanu spunea la Craiova, cu destula convingere, ca Electroputere se va vinde numai unui investitor puternic si ca AVAS va pregati o strategie de vanzare pe bucati, adica pe fabricile componente. Acum, insa, directorul general Cornel Mondea afirma ca intreprinderea va fi scoasa la privatizare ca un intreg, decizia fiind luata dupa discutii repetate cu AVAS.
Cu toate acestea, pana acum si-au depus scrisori de intentie companii care ar dori numai fabrici componente ale Electroputere. Spre exemplu, Bombardier Suedia este interesata de fabrica de locomotive si de cea de motoare. Pe de alta parte, Asociatia Salariatilor din societate (ELPAS) ar vrea fabricile de aparataj, motoare electrice rotative, precum si sectiile mecanic-sef, turnatorie, scularie. In acelasi timp, ELPAS si-a anuntat intentia de a negocia preluarea intregii societati intr-un consortiu cu unul sau mai multi investitori, cel mai probabil intr-un parteneriat cu Bombardier. Pe lista pretendentilor nu se regasesc insa General Motors sau General Electric, ale caror nume au fost candva vehiculate in legatura cu privatizarea societatii. Liderul sindical Aurel Bojenoiu sustine ca aceste companii ar fi interesate doar sa faca afaceri cu Electroputere, nu si sa cumpere pachetul majoritar de actiuni.