Si nu trebuie sa ma refer la vremea capricioasa (desi a avut o contributie la cresterea consumului media) Si nici la traficul bucurestean (probabil vom ajunge sa ne petrecem in masina mai mult timp decat il rezervam somnului). In septembrie au fost multe noutati pe sticla televizoarelor, am avut parte de cresteri fabuloase la presa de business si au reaparut in topurile noastre de consum de clienti consacrati, mai putin activi pe timpul verii. Asadar, o luna frumoasa sub aspect fi
Si nu trebuie sa ma refer la vremea capricioasa (desi a avut o contributie la cresterea consumului media) Si nici la traficul bucurestean (probabil vom ajunge sa ne petrecem in masina mai mult timp decat il rezervam somnului).
In septembrie au fost multe noutati pe sticla televizoarelor, am avut parte de cresteri fabuloase la presa de business si au reaparut in topurile noastre de consum de clienti consacrati, mai putin activi pe timpul verii. Asadar, o luna frumoasa sub aspect financiar, cu cresteri de investitii publicitare mai mari pe radio si presa fata de TV (procentual, nu net!), dar si cu investitii in ziare mai mici decat in septembrie 2004. Privit global, anul 2005 este in mod cert mai bun ca 2004, insa cresterile nu sunt echilibrate pe toate mediile.
In septembrie am numarat 542 de jucatori (citeste anuntatori de publicitate!) pe TV, din care 163 cu investitii la rate card de peste 100.000 euro. Ocupantul pozitiei 163 a fost Salonul International Auto Bucuresti. (Ne vom mai reintalni cu salonul si anul viitor. Ati fost la editia din acest an?). Au fost 839 de marci pe TV, din care circa 25% au beneficiat de expunere de peste 200 GRPs in all urban (Gross Rating Point). Doua intrari notabile in top 10 marci: cunoscuta marca Pronto, dar mai ales nou intratul Louis Axton, care