In Portul Constanta Sud Agigea a avut loc marti, 11 octombrie a.c., un grav incident naval. Potrivit reprezentantilor Capitaniei Constanta, barja 18.220, care era incarcata cu grau, s-a desprins de remorcherul Liesti 3, intrand in coliziune cu nava „Master Davidov”, aflat sub pavilion Panama.
Nava era ancorata in dana 131 a portului si in urma impactului a suferit o indoitura de trei centimetri la doi metri deasupra liniei de plutire. Potrivit reprezentantilor Capitaniei, incidentul s-a produs cel mai probabil ca urmare a vantului foarte puternic, dar inspectorii din cadrul Capitaniei au declansat o ancheta pentru stabilirea cauzelor exacte.
De mentionat ca ultimul eveniment de acest gen a avut loc pe 6 octombrie a.c., cand autoritatile portuare au fost sesizate ca o nava container s-a ciocnit de cheu, in dana 124 din Portul Constanta Sud Agigea, in timpul operatiunilor de acostare. In Portul Constanta Sud Agigea a avut loc marti, 11 octombrie a.c., un grav incident naval. Potrivit reprezentantilor Capitaniei Constanta, barja 18.220, care era incarcata cu grau, s-a desprins de remorcherul Liesti 3, intrand in coliziune cu nava „Master Davidov”, aflat sub pavilion Panama.
Nava era ancorata in dana 131 a portului si in urma impactului a suferit o indoitura de trei centimetri la doi metri deasupra liniei de plutire. Potrivit reprezentantilor Capitaniei, incidentul s-a produs cel mai probabil ca urmare a vantului foarte puternic, dar inspectorii din cadrul Capitaniei au declansat o ancheta pentru stabilirea cauzelor exacte.
De mentionat ca ultimul eveniment de acest gen a avut loc pe 6 octombrie a.c., cand autoritatile portuare au fost sesizate ca o nava container s-a ciocnit de cheu, in dana 124 din Portul Constanta Sud Agigea, in timpul operatiunilor de acostare.