Spitalul Judetean Salaj(Foto: )
Saptamana trecuta am publicat in paginile cotidianului nostru un articol sub denumirea „Nereguli depistate la Directia administratie a Spitalului Judetean" in care au fost enumerate cateva concluzii preliminare ale unei evaluari a Serviciului aprovizionare, Ateliere de intretinere si reparatii si a Serviciului administrativ.
In articol, directorul unitatii spitalicesti, dr.Liliana Neaga, spunea ca „Nu toti salariatii compartimentelor aprovizionare, administrativ si ai atelierelor de intretinere si reparatii ale Spitalului Judetean Salaj-Zalau pot sa justifice in vreun fel cele opt ore de program zilnic", iar cursele efectuate de catre masinile acestor compartimente se suprapuneau la intervale scurte de timp si
insumau peste 100 de km zilnic pentru o singura masina. Ca o concluzie, situatia acestor compartimente a fost catalogata ca fiind „haotica". In urma articolului publicat am primit la redactie un drept la replica in care se afirma: „Consideram aspectele semnalate nefondate, tendentioase si discriminatorii comparativ cu celelalte servicii din cadrul administratiei spitalului".
Administrativul invinuieste contabilitatea
Referitor la situatia creata, ing. Dan Torsin, directorul administrativ, a declarat: „Toti salariatii nostri sunt oameni seriosi, care lucreaza de mult timp in spital si isi vad constiincios de treaba. S-a creat o anumita disensiune in sensul ca ni s-au cerut rapoarte de lucru iar sectorului contabilitate nu i s-au cerut.
La financiar-contabilitate nu se vine la timp la lucru, li se platesc zeci de ore suplimentare, iar lucrul care nu se vede e ca tin contabilitatea la firme particulare pe reteaua spitalului. Acest conflict a pornit, probabil, pentru a se distrage atent