Flamingo International a anuntat ca va pune in practica o noua strategie de afaceri, ce prevede realizarea de achizitii si fuziuni, atat pe piata locala, cat si pe cea regionala. "Ne vom uita la un numar de firme pe care vom incerca sa le achizitionam", a precizat Dragos Cinca, presedintele companiei. Principalele piete-tinta, in afara celei romanesti, sunt Serbia si Bulgaria, urmand ca urmatoarele tinte vizate sa fie Moldova, Croatia si Macedonia. "Industria IT si, mai ales, cea de retail au atins nivelul care permite consolidarea si ofera o oportunitate atat pentru noi, cat si pentru eventualele tinte de achizitie, iar pentru concurenti poate fi numita o amenintare strategica, pe o piata unde vor supravietui doar marile companii, cu capacitate financiara, de management, valori corporatiste, care sa le permita nu doar sa reziste, ci sa se dezvolte in continuare", a declarat la randul sau Dragos Simion, presedintele grupului. Investitiile in cadrul acestui proiect se vor ridica, pana la sfarsitul anului, la circa sase milioane de euro, Flamingo International avand ca obiectiv, pentru perioada 2007-2008, o crestere de circa 2-3 ori a volumului de afaceri. In prima jumatate a anului, Flamingo a raportat o cifra de afaceri de 30,9 milioane de euro, in crestere cu 20% fata de perioada corespunzatoare a anului anterior. Pana in prezent, compania a deschis sapte magazine de retail in Serbia si Bulgaria, iar obiectivul pentru urmatoarea perioada este de peste 20 de magazine. Flamingo International a anuntat ca va pune in practica o noua strategie de afaceri, ce prevede realizarea de achizitii si fuziuni, atat pe piata locala, cat si pe cea regionala. "Ne vom uita la un numar de firme pe care vom incerca sa le achizitionam", a precizat Dragos Cinca, presedintele companiei. Principalele piete-tinta, in afara celei romanesti, sunt Serbia si Bulgaria, urmand ca urmatoarele tint