Unul dintre cele mai mari lanturi de hipermarketuri din Europa - Kaufland - este prezent incepand de azi si pe piata romaneasca, eveniment care are loc la 75 de ani de la inaugurarea primului magazin al grupului Schwarz.
Primul magazin din Romania, care se afla in sectorul 2, pe Soseaua Colentina, are o suprafata totala de aproape 6.500 de metri patrati si pune la dispozitia clientilor 330 de locuri de parcare, intreaga investitie a grupului fiind de aproape 11 milioane de euro.
Managerii Kaufland se ghideaza dupa principiul "totul sub acelasi acoperis" si ofera clientilor cateva sute de produse de larg consum, in oferta fiind inclusa si propria marca, K-Classic, care contine produse de calitate la preturi convenabile, dar in hipermarket mai pot fi gasite alte produse de marca si oferite ale producatorilor regionali. Managerii Kaufland vor sa se impuna pe piata romaneasca mai ales prin departamentul de produse proaspete, garantand calitatea si prospetimea absoluta pentru carne, mezeluri, branzeturi, lactate, legume si fructe. Alaturi de alimente, clientii mai pot gasi la Kaufland textile, electrice, papetarie, articole de sezon etc.
In incercarea de a se impune pe o piata pe care exista deja mai multe firme concurente mari, Kaufland a adoptat politica celui mai mic pret si o mai mare flexibilitate fata de clienti, oferindu-le acestora posibilitatea de a schimba un produs deja achizitionat, doar pe baza bonului de casa, fara alte formalitati.
O alta politica adoptata de managerii hipermarketului pentru a se impune pe piata este programul dupa care va fi deschis acesta, respectiv de la 7 dimineata, pana la ora 23.
Clientii pot gasi in interiorul hipermarket-ului mai multe reprezentante ale unor firme de marca din domenii ca electrocasnice, medicamente, domeniul bancar, tehnologia informatiei etc.
Unul dintre cele mai mari lanturi d