- Diverse - nr. 203 / 14 Octombrie, 2005 Este afirmatia domnului Eugen Neag, al treilea cetatean care, in decurs de doar aproximativ o luna, reclama tranzactiile valutare ale societatii ALLROM SRL din Targu-Mures. Pacalitii condamna comisionul de zece la suta perceput de aceasta casa de schimb valutar si, mai ales, modul aproape "mascat" in care e afisat la intrare nivelul comisionului practicat, de parca si patronului i-ar fi rusine cu el, si aici i-am da dreptate, daca nu ar fi la mijloc intentia sa de a induce in eroare pe cei neatenti. In urma cu trei saptamani, un cititor ne relata cum a pierdut o suta de euro in nici cinci minute si cum a fost repezit de patronul bucurestean al societatii, cand a incercat sa-l contacteze. Al treilea pacalit, care a avut si nesansa sa nu aiba asupra sa ochelarii de citit, domnul Eugen Neag, ne relateaza cu indreptatita amaraciune aceleasi lucruri: "In data de 26 septembrie 2005, am schimbat la casa de schimb valutar ALLROM 2003 SRL, in apropierea Casei de Moda, 20.000 de forinti. Port ochelari, dar, neavandu-i la mine, am picat in "plasa". Cand schimbul a fost efectuat si am numarat banii, am constatat ca mi s-au oprit 280.000 lei vechi, acesta fiind, pasamite, comision 10%. Acest lucru este scris pe o hartie, dar undeva deasupra usii, nu pe usa. Am sunat initial patronul si acesta, zeflemitor, mi-a spus ca ma pot adresa si pompierilor! Atat Garda Financiara, cat si Oficiul de Protectia Consumatorului cunosc situatia, dar au spus ca nu pot face nimic. Acum, cel putin vreau sa informez cetatenii care au de schimbat valuta sa evite aceasta casa de schimb valutar, pentru a nu regreta, vazandu-se pacaliti". Concluzia: vadul bun si oamenii de paza, ce confera casei un "nume" bun cel putin in aparenta, ademenesc oameni si oameni. Celelalte case valutare, cu comisioane oneste, sunt defavorizate de o lege a concurentei, care exista