La o saptamana dupa ce a primit binecuvantarea Consiliului Concurentei, la sfarsitul saptamanii trecute UPC a anuntat ca a finalizat achizitia companiei Astral Telecom (ocupanta locului doi pe piata romaneasca a furnizorilor de televiziune prin cablu).
Adaugand clientii Astral la clientii UPC, compania rezultata ajunge pe locul intai - cu o cota de piata de 30%. Este urmata indeaproape de grupul RCS&RDS, ce detine aproximativ 25% din numarul total de abonati romani la serviciile CaTV. Astral detine 890.000 de clienti si a fost achizitionat de la un grup de antreprenori romani si investitori straini, printre care AIG New Europe Fund. La randul sau, UPC avea 390.000 de clienti inainte de finalizarea achizitiei.
Potrivit unui comunicat al companiei, urmatorul pas va fi reprezentat de "fuziunea din punct de vedere juridic a celor doua entitati, proces ce va dura intre 12 si 18 luni". Pentru inceput, vor fi folosite ambele branduri - Astral si UPC - urmand ca dupa finalizarea fuziunii sa se renunte la Astral, numele companiei ramanand UPC.
Compania va incerca sa se impuna pe piata romaneasca prin oferte ce vor include acces la Internet si telefonie fixa, pe langa televiziunea prin cablu (triple play). Pentru aceasta, in urmatorii trei ani vor fi inves-tite aproximativ 100 de milioane de euro, ne-a declarat Richard Anderson, directorul general al UPC Romania. Compania intentioneaza sa lanseze servicii triple-play in toate marile orase ale tarii. Pentru inceput a anuntat lansarea unui serviciu de telefonie digitala la Timisoara, de la 1 noiembrie. La o saptamana dupa ce a primit binecuvantarea Consiliului Concurentei, la sfarsitul saptamanii trecute UPC a anuntat ca a finalizat achizitia companiei Astral Telecom (ocupanta locului doi pe piata romaneasca a furnizorilor de televiziune prin cablu).
Adaugand clientii Astral la clientii UPC, compania rezu