Informatoarele CFR din garile Focsani, Marasesti si Adjud nu mai au unde sa-si desfasoare activitatea. In urma unei privatizari discutabile, Mesageria CFR a fost trasa pe linie moarta, personalul fiind in pericol de a fi disponibilizat.
Deoarece dupa privatizare nu s-au mai platit datoriile fata de Compania de Infrastructura, aceasta a evacuat in ultimele zile Birourile de Mesagerie din spatiile Regionalei CFR Galati
Nici nu au apucat sa se dezmeticeasca dupa privatizare, ca angajatii Birourilor de Informatii CFR din garile vrincene au simtit pe propria piele "binefacerile" privatizarii. La inceput nu au mai primit prime de sarbatori, apoi nu au mai primit salariul, iar in cele din urma, muncitorii risca sa ramina fara locuri de munca si sa fie evacuati din spatiile ocupate in garile Regionalei CFR Galati.
Oameni care si-au dedicat viata meseriei sint siliti sa renunte la aceasta cu putin inaintea pensionarii, cind sansele gasirii unui alt loc de munca sint aproape nule. Nimeni insa nu se inghesuie sa-i ajute. Ca o solutie disperata, muncitorii au ales sa-si caute dreptatea in Justitie. Acestia cer anularea contractului de privatizare prin care compania a fost vinduta anul trecut firmei Monalisa Investments SRL, detinuta de omul de afaceri arab Hassan Awdi.
La rindul sau, cumparatorul a dat in judecata compania CFR Calatori, invocind ca la semnarea contractului de privatizare i-au fost ascunse date esentiale despre societate. Privatizarea CFR Mesagerie SA, facuta pe vremea ministrului Miron Tudor Mitrea, a facut ca, in mai putin de un an, birourile de informatii sa se afle in prag de desfiintare, iar lucratorii sa fie scosi in strada. Societatea Comerciala de Expeditii, Mesagerie, Coletarie, Bagaje, Valori Banesti si Corespondenta a fost scoasa la vinzare prin licitatie publi