Raliul Bucurestiului a fost conceput cu intentia declarata de a atrage atentia opiniei publice din Capitala asupra acestui gen de competitii, prea des confundate cu “liniutele“ organizate mai mult sau mai putin legal. Datorita ploii abundente din ultima vreme si mai ales din noaptea dinaintea startului, raliul s-a transformat intr-o competitie a amfibiilor si nu a masinilor de raliu. Astfel, afluenta publicului nu a depasit media obisnuita, iar ceea ce trebuia sa fie un raliu spectaculos s-a transformat intr-o competitie anosta. In plus, datorita inundarii lor, 3 speciale au fost anulate, iar alte 3 scurtate.
Abandonurile si nesansa s-au tinut scai de componentii echipei OMV Petrom. Din cele 5 automobile inscrise la start, doar unul a trecut linia de sosire, cel al echipajului George Morar/Tudor Marza. Ca urmare, OMV Petrom nu a marcat nici un punct in intrecerea echipelor si va trebui sa reia de la zero disputa pentru titlul national rezervat acestei intreceri in ultima etapa.
George Morar a avut o cursa dificila si plina de evenimente, dar din fericire fara probleme mecanice capitale. A inceput competitia precaut, incercand sa creasca ritmul pe parcursul ei, dar acest lucru l-a reusit doar in etapa secunda, prima zi fiind marcata de anulari si intarzieri. Pana la urma, George si Tudor au respectat strategia echipei si au terminat, cu putina sansa, pe locul 3.
“Consider ca toata lumea stia de la inceputul sezonului ca acest raliu va fi cel mai important moment al campionatului. De aceea cred ca eforturile organizatorice nu au fost suficiente. Se puteau alege probe mai potrivite pentru raliu, fara zone in care rulezi peste un kilometru cu aproape 200 km/h. Pericolul unor accidente serioase a fost foarte mare si din pacate i s-a intamplat colegului meu de echipa, Emanuel Ilina”, a incheiat George.
Din fericire, echipajul Emanuel Ilina/Flavius