Volkswagen va forma parteneriate strategice cu o serie de furnizori de piese auto si va reduce costurile de achizitie cu mai multe sute de milioane de euro, a informat, luni, producatorul german de autovehicule, citat de Reuters.
"Furnizorii cu care colaboram cel mai eficient vor deveni parteneri pe care ii vom avea in vedere in momentul in care vom discuta noi modele de autovehicule", a afirmat Francisco Javier Garcia Sanz, seful departamentului de achizitii al Volkswagen.
Conducerea grupului german a invitat in aceasta saptamana la negocieri 38 de furnizori de piese auto.
"Masurile ce vor fi adoptate vor fi integrate imediat in proiectele actuale", a informat al patrulea mare producator mondial de autovehicule.
Grupul american Ford a anuntat in luna septembrie ca isi va injumatati numarul de furnizori si a incheiat contracte pe termen lung cu o parte din acestia, in incercarea de a adopta masurile care au contribuit la succesul Toyota.
Analistii considera ca schimbrea strategiei Ford va avea efecte pozitive asupra activitatii companiei si, in acelasi timp, va obliga furnizorii de componente auto sa ofere tuturor clientilor aceeasi tehnologie.
Tactica de consolidare a relatiilor cu furnizorii a fost verificata si de BMW, unul dintre cei mai profitabili producatori de autoturisme din lume.
Volkswagen va forma parteneriate strategice cu o serie de furnizori de piese auto si va reduce costurile de achizitie cu mai multe sute de milioane de euro, a informat, luni, producatorul german de autovehicule, citat de Reuters.
"Furnizorii cu care colaboram cel mai eficient vor deveni parteneri pe care ii vom avea in vedere in momentul in care vom discuta noi modele de autovehicule", a afirmat Francisco Javier Garcia Sanz, seful departamentului de achizitii al Volkswagen.
Conducerea grupului german a invitat in aceasta saptama